Inicia sessió

  • Com s’accedeix a la part privada de la web?
    La part restringida de la nostra web ha estat pensada per oferir-li uns serveis exclusius als membres que formen part del nostre grup. Per accedir-hi cal que li comuniquis al Responsable del teu centre. A través d’ell es gestionarà la teva alta i t’enviarem al teu correu les dades necessàries per poder entrar.

  • Puc canviar la meva contrasenya?
    Un cop hem procedit a donar-te d’alta com a usuari de la nostra web tens la opció de canviar la teva contrasenya. Ho podràs fer a través del punt de menú El meu compte / Contrasenya.

  • Què he de fer si oblido la clau d'accés per poder entrar o el codi d’usuari?
    Si has oblidat la clau d’accés hauràs de comunicar-ho al teu Responsable o Cap de Servei perquè ens ho notifiqui mitjançant un e-mail adreçat a: atencioclient@lrc.es. Nosaltres ens posarem en contacte amb tu i et facilitarem una nova contrasenya o et recordarem el teu codi d’usuari.

  • Apareix el missatge: El nom d’usuari o la contrasenya no són correctes. S’ha superat el nombre màxim de reintents permesos. Cóm puc desbloquejar l’usuari?
    Per tal que et desbloquejem la clau d’accés cal que t’adrecis al teu Responsable o Cap de Servei. Ell des del seu correu electrònic ens ho haurà de notificar mitjançant un e-mail adreçat a: atencioclient@lrc.es. Nosaltres ens posarem en contacte quan el teu usuari estigui desbloquejat.

  • Em surt un missatge d’avís de caducitat de contrasenya, què he de fer?
    El sistema t’avisarà 4 dies abans de que caduqui la teva contrasenya i et portarà a una pantalla de canvi de contrasenya quan arribi el dia. En aquest moment, hauràs d’introduir la teva nova clau i hauràs realitzat el canvi de contrasenya.